Kickly este o aplicație care îți face viața ușoară pe social media atunci când vrei să comunici profesionist rezultatele și evenimentele din viața echipei tale, fie că este fotbal, handbal sau baschet.

Acest articol nu este o promovare de produs sau un instrument de agățat clienți, este doar prezentarea unui produs care îți face viața mai ușoară. Acum mai bine de 10 ani tare bine mi-ar fi prins Kickly, pe vremea când eram în fotbal și mă luptam să scot diverse vizualuri cu Adobe Photoshop.

Sunt utilizator mediu de Adobe Photoshop sau After Effects de peste 15 ani, am învățat de nevoie și de fiecare dată mă gândesc cu strângere de inimă când vreau să le folosesc. Pe lângă faptul că sunt extrem de stufoase din punct de vedere tehnic, trebuie să faci destul de mulți pași ca să îți iasă ceva cât de cât modern. De rapiditate nu se poate pune problema, totul este greoi.

Mai mult, trebuie să ai și un ochi format ca să scoți ceva plăcut din punct de vedere grafic.

Îți trebuie un calculator puternic(procesor, ram, viteză și o placă video decentă) și chiar și așa o să întâmpini probleme, sunt aplicații foarte bune, dar pentru profesioniști( în special agenții).

Kickly este un StartUp născut în Moldova(peste Prut) și care face viața ușoară celor care vor să aibă o grafică profesionistă pentru echipa lor, fie că vorbim de fotbal, baschet sau handbal.

Kickly Screenshot 1
Kickly

Totul se petrece în cloud și fără licențe de sute de euro de plătit sau stații grafice, iar totul pentru doar 25 de Euro pe lună.

Trebuie să îți faci cont și vei avea la dispoziție o serie de layout-uri profi pe care le poți customiza și urca în propriile conturi de social media, în câteva clipe. Poți lejer să aranjezi totul în culorile clubului, să pui meciul din următoarea etapă, să pregătești postarea cu echipa de start sau să anunți un transfer. Totul de pe laptopul de acasă sau de la muncă, nu trebuie să instalezi nimic, mai mult, totul se salvează în cloud. Cool.

Mai sunt aplicații pe piață dedicate acestei zone din sport, dar niciuna atât de bine echilibrată referitor la raportul preț și eficiență.

Știu foarte multe cluburi de copii și juniori care și-ar simplifica viața pe social media și ar arăta mult mai profesionist. Kickly îți face viața ușoară. Fiind în faza de StartUp, aplicația este într-o continuă îmbunătățire, iar tu ca utilizator vei avea acces la din ce în ce mai multe materiale customizabile pentru clubul tău. Are zone dedicate și pentru sponsori, astfel simplifică munca oamenilor de comunicare și asigură o acoperire bună pentru partenerii clubului.

Cel mai important lucru, exceptând ușurința cu care poate fi folosită, este calitatea grafică a materialelor pe care le vei avea.

Nu, nu este o reclamă, dacă pentru 25 de Euro pe lună, tu poți să câștigi timp și să arăți profesionist, atunci este un motiv serios de a saluta și felicita echipa de români din Moldova.

Are și un punct minus, cel puțin pentru mine, m-aș fi bucurat enorm dacă acum 10 ani ar fi existat. Alte vremuri, altă generație.

Kickly te așteaptă pe https://kickly.net. Este simplu și ușor. Ai liber pentru un trial de 30 de zile, iar băieții promit sa ii ajute la început pe toți cei care întâmpină dificultăți. Sunt în pregătiri și cu varianta pentru mobil.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentEric Cantona
Articolul următorCarte: Primul an de marketing de Petre Barbu
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).