Sunt trei generatii de actori despartiti de ceva ani, dar care au produs furori in cadrul maselor feminine de-a lungul timpului. In aceasta iarna m-am uitat la toata seria James Bond din anii ’60 pana in ziua de astazi.

Surprize au fost multe, pentru ca pe parcursul mai multor decade s-au schimbat ceva actori, peste 7 spioni 007.

Dar nu despre numarul sau calitatea lor vreau sa scriu astazi, mai mult despre carisma si capacitatea de a magnetiza masele.

Sean Connery are un accent scotian deosebit, o privire calda, dar si o anumita rautate tradusa prin cinism(vorbesc de filmul care l-a lansat in 007). Face tot ceea ce este interzis si nu are limite. Frumusetea nu este punctul sau forte.

Pierce Brosnan are o eleganta excesiva, care a condus la un fapt fara precedent, un pistol a devenit un accesoriu obligatoriu la un costum.  Are accent englezesc, un aer usor arogant(capul este des inclinat pe spate) si o anumita delicatete demna de un print, nu de un agent. Acest fapt a condus probabil la cel mai apreciat James Bond din istorie. El nu este cinic, dar are o anumita raceala in felul in care trateaza moartea.

La final poate trebuia sa fie pe aici si Brad Pitt, dar el nu m-a convins ca poate sta langa cei din acest articol. Leonardo zis si Dicaprio a ajuns un actor mare dar nu il vad un 007.

De aproape un an am gasit un personaj, Ryan Gosling.

Gosling pare ca transpira un anumit magnetism, are multe pauze in vorbire si comunica lent. Privirea lui conduce spre cea a unui copil, nu pare un dur, dar forteaza o anumita zona de mister. Mister care la cei doi de mai sus nu prea se regaseste.

Cu certitudine ca toti sunt sex symbolurile a generatii de femei: unul in timpul razboiului rece, altul in vremea revolutiei informationale, iar altul in vreamea Facebook. Toti trei poarta costumele ca bluejeansii(un lucru comun).

Definitie de 007

Iti iei un accent ciudat, te imbraci elegant(un costum de preferat). Iti presari in comunicare putina ironie. Incerci sa pari un baiat rau. Ai tot timpul plicul cu umor la tine. Pare simplu…

Inca mai studiez de unde apare magnetismul lui Jason Statham… poate ca deoarece se apropie de James Bond.. din nefericire personajul a fost prevazut cu breton, iar el este chel.

Masele sunt electrizate de baieti rai, in viata reala alegerile sunt altele…

Harap Alb ar arata alfel in versiunea cinematografica, ar fi un pampalau gay, iar Spanul ar fi barbatul sex symbol.

Cristian Gheorghe

PS As vrea sa scriu ceva despre actrite dar cam tot ceea ce pare cunoscut este depasit de 40 de ani, nimic care sa transmita un magnetism urias din noul val…

Articolul precedentDupa aproape 21 de luni – Gastrectomie Episodul 4
Articolul următorBranding de tara – Romania si 007
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).