A trecut putin timp, apele s-au linistit. Adrian Nastase a aratat un lucru nefiresc, ca este afectat de un sistem pe care putea( si trebuia) sa il reformeze, asta pentru ca i se pare condamnarea nedreapta.

Nu stiu daca decizia de condamnare este corecta sau nu, nu sunt interesat in acest caz de adevar. In condamnarea lui Nastase poate fi vendeta, un joc politic sau pura dreptate. Daca sistemul a fost unul netrebnic, el trebuia sa lupte.

Tu, eu, facem acest lucru zilnic. De cand ne-am nascut luptam cu sistemul.

El abia acum s-a simtit lovit si ingenunchiat de sistem, noi suntem inca in picioare. Am aflat de ce nu a ajuns presedintele Romaniei, pentru ca a fost prea slab sa lupte cu mainile goale, asa cum faci tu.

Il compatimesc, dar nu trece printr-o tragedie. In cazul sau, 2 ani de condamnare sunt in realitate cateva luni. Nastase era mai periculos pentru Ponta, decat pentru Basescu. Cel din urma nu mai este subiectul actiunii, al viitorului. Nastase are o familie unita, are foarte multi bani. Are o cariera universitara, a condus Romania ani buni. Tu ce ai? Ai incercat sa te sinucizi?

Glumesc, stiu ca esti un bulgare de putere. Zeci de oameni au murit, au suferit sau au fost condamnati pe nedrept in guvernarea Nastase. Pe ei nu i-a filmat nimeni, ei nu au incercat sa se sinucida. Ei s-au stins pe picioare.

Nu sistemul l-a infrant pe Nastase. El s-a infrant singur, iar pe noi ne-a tinut Dumnezeu in viata.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentSecretul fericirii
Articolul următorDespre tine și un început
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Manager Executiv la Sportul Studentesc, iar din iunie 2012 este Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG), liderulul pe piata marketingului sportiv din Romania. Este initiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesionistilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong.