Acum un an de zile am primit de la Dumnezeu inca o viata. Mi-am pierdut stomacul, dar ce mai conteaza cand inca mai pot zambi.

Ma trezesc in fiecare dimineata, privesc soarele, simt aroma teiului de sub geam si ma bucur de apa plata dintr-un pahar colorat in verde aprins. Sunt fericit!

Cu totii visam pana sa vina criza la case de zeci de metrii partrati, masini si vacante tropicale. Fericirea era definita in zeci sau sute de mii de euro, in credite imense la banci, parca nimic rau nu se putea intampla. La mine criza a fost depasita de intalnirea cu moartea, dar peste tot, planeta a tras frana de mana.

Oamenii au inceput sa pretuiasca lucrurile simple, adevarate.

Fericirea nu este complicata. Fericirea este zambetul persoanei iubite, gustul unei cafele reusite, o discutie cu patos alaturi de prieteni, un meci de fotbal privit pe arena, o limonada pe o terasa pierduta, un concert de vioara sau un film la cinema.

Fericirea este simpla si nu incerca sa o complici. Nu mai complica lucrurile si bucura-te de ceea ce ai deja. Am simtit mai bine ca oricine cum este sa iti stergi fiecare vis, sa fii tintuit pe un pat de spital, injectat cu morfina, iar la final sa nu ai voie nici macar la o gura de apa, timp in care nimeni nu stie ce sanse ai sa mai traiesti.

Printre toate visele sterse, apa a devenit pentru o perioada visul suprem(un lucru simplu).

Am castigat dreptul de a ma bucura de fiecare secunda, de simplitate. De ce sa nu te bucuri de tot ceea ce ai deja, daca totul se poate sterge intr-o secunda.

De ziua mea am primit un mesaj pentru o viata. Mesajul este de la gasca mea de nebuni in care eu cred foarte mult( Advice Students).

„Când eram mici, fiecare avea un erou cu care vroia să semene, fie că era Batman, Superman sau Rambo. Marea problemă apărea când ne loveam de zidul realității și ne dădeam seama că sunt niște personaje fictive, destul de departe de noi, oamenii obișnuiți.

Acum că am mai crescut, ne dăm seama că acele modele demne de urmat nu trebuie să fie personaje fictive, ci pot fi chiar oamenii obișnuiți de lângă noi.

Tu ești unul din acei oameni, iar Advicerii doresc să îți transmită un călduros „La mulți ani” și să ai parte numai de reușite și bucurii. A, și încă un mic secret: dacă am mai fi copii și am putea să ne alegem din nou acele modele demne de urmat, te-am alege pe tine, fără nici o discuție.”

Fericirea este formata la final din lucruri simple. In fiecare zi cand mi se pare ca este o zi mai stearsa, citesc acest mesaj si ma inviorez.

In fiecare dintre noi se ascunde un Superman, iar mesajul este pentru tine.

Fericirea este simpla, Superman!

Cristian Gheorghe

Articolul precedentDoctorul Mencinicopschi si echilibrul tau
Articolul următorPuțin despre Nastase
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).