Am o noua interfata, un logo personal( multumesc mult Andra Oprisan) si o sedinta foto. Toate lansate in acelasi timp.

Cea mai importanta intrebare a venit intr-una dintre zile de la Anca Banita( let’s do it Romania), care ma intreba ce vreau sa fac cu toate eforturile mele din acest website.

Abia acum ajung la tine, si nu oricum, spunandu-ti ca un prieten din noua mea familie( Sport Evolution Group) a descoperit ca fiul lui de numai un an are cancer, in mai putin de 1 luna a trecut de la agonie la extaz(copilului i-a fost extirpata o parte din corp, dar a scapat).

O prietena, Andreea, tocmai a aflat acum doua zile ca trebuie sa faca terapie cu iod radioactiv pentru ca are cancer. La 30 de ani este la a doua operatie, dar merge mai departe. Un amic mi-a povestit intr-un email cum sotia lui a reusit sa scape, ca prin miracol, de scleroza in plagi. Andrei este unul dintre prietenii mei cei mai buni, si el astepta sa i se comunice daca are cancer(la finalul acestei luni aflam verdictul impreuna).

Toate sunt povesti dure de viata, dar reale.

Eu, la randul meu, merg mai departe purtand pe picioare experimentul de a trai fara stomac, dar merg mai departe.

Lasand la o parte zona dura din ceea ce am scris mai sus, as vrea sa vezi si partea frumoasa. Partea in care trebuie sa daruim mai mult, sa fim mai buni. Din cand in cand sa lasam totul deoparte(cariera, bani, vise efemere) si sa ne mai indreptam catre lucrurile adevarate. Un simplu zambet. Alex Nafureanu organizeaza an de an un spectacol cu licitatie in cadrul Facultatii de Constructii( anul acesta au participat si o parte din finalistii Romanii au talent), banii stransi sunt donati caritabil. Bogdan( un cercetas aproape de 40 de ani) a dus un numar mare de copii in padure imediat dupa revelion. Ii invata cum sa supravietuiasca in natura, castigul lui este zambetul copiilor.

Aici vei gasi povesti reale, cu Supermani reali.

In 2012 am lansat un progam de invatare rapida( www.60bpm.ro). Am finalizat un studio audio-video. Am incredintat unor tineri bravi(LSE.org.ro) proiectul meu de suflet(aleargapentruviata.ro). Am facut putina vanzare online(inca diger un magazin online).

Gheorghe Cristian – Power Within este un cadou de la Andra Oprisan. O persoana care de undeva din Londra a dorit sa imi construiasca o identitate vizuala si la care am muncit impreuna aproape 3 luni(totul a plecat de la un bulgare de foc).

mai am…. mai avem… mult….

Cristian Gheorghe

P.S. Din iunie, cam tot fotbalul romanesc este de vanzare la mine(Sport Evolution Group – Echipa Nationala, Liga 1, Cupa Romaniei) ca si asa stateam degeaba :))

Articolul precedentPuțin despre Nastase
Articolul următorCum citesti o carte dificila?
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).