Toate marile companii viseaza sa ajunga la copii, dar prin parinti. Coca Cola este interzisa celor sub 11 ani, McDonald’s incearca sa transmita la fel. Orbit nu este mai prejos. Clientul este format de la varste fragede, astfel se decide lupta dintre Coca Cola si Pepsi, iar mai tarziu se decide batalia cu numarul de litri consumati.
Dupa specialisti obiceiurile si caracterul unui copil se formeaza pana la 9 ani. Cu alte cuvinte daca ai inserat in educatia copilului tau cea mai buna samanta si ai udat cu cea mai buna apa, atunci va creste sanatos din toate punctele de vedere.
McDonald’s pune jucarii in meniu. Coca Cola a devenit lider autoritar pe segmental cola folosindu-se de McDonald’s. Pentru ani buni a fost singura bautura servita de lantul fast-food, iar McDonald’s pana anul acesta a fost cea mai mare fransiza din lume(intre timp a fost detronat de Subway).
Copii au consumat in paharele mici, iar intre timp au crescut si iubesc Coca Cola.
In Romania povestea este la fel, de curand am revazut un alt virus Coca Cola, in toate reclamele este familia la masa.
Cu alte cuvinte nici o masa fara cola, Coca Cola. Nu conteaza ca ai mancat o supa sau ghiveci de legume.
Coca Cola este acolo, trebuie.
Virusul este peste tot, l-a inventat pe Mos Craciun si l-a imbracat in rosu, a devenit bautura unica in unele state in lanturile de fast food, iar acum se consuma in familie la masa.
Senzatie cu acest virus, nici nu stiu daca ai cu ce sa te tratezi ? Cine stie, poate cu o cola!