Toate marile companii viseaza sa ajunga la copii, dar prin parinti. Coca Cola este interzisa celor sub 11 ani, McDonald’s incearca sa transmita la fel. Orbit nu este mai prejos. Clientul este format de la varste fragede, astfel se decide lupta dintre Coca Cola si Pepsi, iar mai tarziu se decide batalia cu numarul de litri consumati.

Dupa specialisti obiceiurile si caracterul unui copil se formeaza pana la 9 ani. Cu alte cuvinte daca ai inserat in educatia copilului tau cea mai buna samanta si ai udat cu cea mai buna apa, atunci va creste sanatos din toate punctele de vedere.

McDonald’s pune jucarii in meniu. Coca Cola a devenit lider autoritar pe segmental cola folosindu-se de McDonald’s. Pentru ani buni a fost singura bautura servita de lantul fast-food, iar McDonald’s pana anul acesta a fost cea mai mare fransiza din lume(intre timp a fost detronat de Subway).

Copii au consumat in paharele mici, iar intre timp au crescut si iubesc Coca Cola.

In Romania povestea este la fel, de curand am revazut un alt virus Coca Cola, in toate reclamele este familia la masa.

Cu alte cuvinte nici o masa fara cola, Coca Cola. Nu conteaza ca ai mancat o supa sau ghiveci de legume.

Coca Cola este acolo, trebuie.

Virusul este peste tot, l-a inventat pe Mos Craciun si l-a imbracat in rosu, a devenit bautura unica in unele state in lanturile de fast food, iar acum se consuma in familie la masa.

Senzatie cu acest virus, nici nu stiu daca ai cu ce sa te tratezi ? Cine stie, poate cu o cola!

Cristian Gheorghe

Articolul precedentOare absolventii Harvard si Oxford ar fi picat bacul in Romania?
Articolul următorWarren Buffet
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).