Newsletter săptămânal despre Sports Business/ Business Sportiv – Editia 79.

  1. Bridgestone a decis să iasă din programul de sponsorizare TOP, după un parteneriat de zece ani cu Comitetul Internațional Olimpic. Producătorul de anvelope a contribuit cu 340 de milioane de dolari la bugetul CIO în acest deceniu.
  2. Reprezentanții Guvernului au semnat contractele de finanțare pentru finalizarea stadioanelor „Gheorghe Hagi” (Constanța) și „Nicolae Dobrin” (Pitești), precum și pentru construirea unui patinoar artificial la Sfântu Gheorghe (Covasna). Valoarea totală a investițiilor este de 1.107.000.000 RON.
  3. Au fost stabilite cele 12 stadioane pe care se vor juca meciurile din prima ediție a Cupei Mondiale a Cluburilor (15 iunie – 13 iulie 2025), în formatul cu 32 de echipe: Mercedez-Benz Stadium (Atlanta), TQL Stadium (Cincinnati), Hard Rock Stadium (Miami), Geodis Park (Nashville), Bank of America Stadium (Charlotte), Camping World Stadium (Orlando), Inter&Co Stadium (Orlando), Rose Bowl Stadium (Los Angeles), Lincoln Financial Field (Philadelphia), Lumen Field (Seattle), Audi Field (Washington DC), MtLife Stadium (New Jersey).
  4. Fostul fotbalist Florin Răducioiu a semnat cu Antena 1 și va fi analist la această televiziune în următorii 6 ani. El s-a mai aflat în această ipostază la Prima Sport și la ProTV. Antena 1 va transmite turneele finale ale Cupei Mondiale din 2026 și 2030.
  5. FCSB a câștigat 450.000 de euro grație victoriei contra celor de la PAOK (1-0), din etapa a doua a grupei principale Europa League. Totalul premiilor primite de la UEFA în această campanie europeană a ajuns, astfel, la 5.200.000 de euro. La această sumă se adaugă peste 2.500.000 milioane de euro încasate până acum din comercializarea pachetelor de bilete.
  6. Board-ul lui Newcastle United (Premier League) va investi un miliard de lire sterline pentru modernizarea și extinderea arenei „St James Park”. Capacitatea stadionului „coțofenelor” va fi mărită la 60.000 de locuri, de la 52.000.
  7. Fondul de premiere pentru Cupa Angliei a fost suplimentat cu 2.440.000 de lire sterline, bani care vor fi distribuiți în mare parte către echipele ieșite din competiție în primele trei runde. Bugetul pentru premii este acum de 20.3000.000 de lire sterline.
  8. Federația Română de Fotbal a anunțat că a fost epuizată și tranșa a doua de bilete scoase la vânzare pentru meciul din Cipru al echipei naționale (12 octombrie, ora 21:45), din Liga Națiunilor. „Tricolorii” vor fi încurajați din tribune de peste 2.500 de fani.
  9. FC Barcelona va avea o academie de fotbal în București. Ceremonia de deschidere este programată pe 8 octombrie pe stadionul „Arcul de Triumf”, în prezența lui Joan Laporta, președintele clubului catalan, și a lui Florin Răducioiu, care va fi președintele academiei.
  10. Bucharest Gaming Week, cel mai mare și așteptat eveniment de gaming din România, a debutat sâmbătă, 5 octombrie. Timp de nouă zile, gamerii vor putea concura online și offline în cele mai tari competiții din cele mai populare jocuri video ale momentului și își vor întâlni youtuberii de gaming preferați.

Au inceput inscrierile pentru a 10-a Editie a Sports Business Academy, incepem pe 23 Octombrie, aceasta editie are ca focus pe „cum folosim AI in sport”. Ocupa-ti locul in primul program dedicat Sports Business din Europa de Est! Te asteptam din 2015, intra pe https://SportsBusinessAcademy.ro


#SUNTEMSPORT #sportsbusiness #businesssportiv #sportsbusinessacademy
#sportsmarketing #marketingsportiv #sportsmanagement #managementsportiv

Articolul precedentSports Business Drops #78
Articolul următorSports Business Drops #80
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).