Newsletter săptămânal despre Sports BusinessBusiness Sportiv – Editia 77.

  1. Rolex nu va mai prelungi parteneriatul cu Formula 1, TAG Heuer devenind din 2025 ceasul oficial al celei mai importante competiții din sporturile cu motor. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton va plăti 150 de milioane de dolari pe an către F1.

2. FCSB a încasat peste 2.000.000 de euro din vânzarea biletelor pentru meciurile din Europa League în mai puțin de 22 de ore de la startul comercializării online. La 40 de ore de la deschiderea vânzărilor, mai erau disponibile pe site-ul oficial numai 16.311 de pachete.

3. Sports Business Academy incepe pe 23 Octombrie a 10-a editie, programul va fi axat pe felul in care putem folosi practic AI in sport. Incepand cu 2015, Sports Business Academy a fost pionierul programelor de educatie in management si marketing sportiv din Europa de Est, oferind accesul si la una dintre primele platforme de eLearning din industrie.

4. Omul de afaceri Viorel Tudose intenționează să cumpere pachetul majoritar de acțiuni la FC Argeș (Liga a 2-a). Getica 95, companie deținută de Tudose, este în prezent sponsorul principal al clubului piteștean.

5. Federația Română de Baschet a demarat campania „Baschetul ajută”, pentru susținerea oamenilor afectați de inundațiile din estul țării. Vor fi colectate alimente neperisabile, aparate electrocasnice, haine, pături, saltele și lenjerii de pat. De asemenea, vor fi organizate meciuri caritabile și vor fi lansate o platformă online și o linie de donații prin SMS.

6. UTA și Atrium Mall Arad au încheiat un contract de sponsorizare pentru sezonul 2024-2025, în valoare de 12.000 de euro. Brandul comercial nu va avea expunere pe echipamentul de joc al „Bătrânei Doamne”.

7. PENNY|REWE Romania, în parteneriat cu Decathlon România și cu Federația Română de Fotbal, a inițiat a doua ediție a campaniei „Liga Punctelor Penny”, prin care cluburile își pot achiziționa echipamente pentru antrenamentele copiilor pe baza punctelor adunate de către fani prin cumpărăturile făcute.

8. CNI a aprobat studiul de fezabilitate și indicatorii tehnico-economici pentru stadionul Tineretului din Brașov. Ridicată pe locul vechiului complex sportiv, noua arenă va avea o capacitate de 9.716 locuri, iar costurile se vor ridica la aproximativ 28 de milioane de euro.

9. Barclays a prelungit contractul de sponsorizare cu Women’s Super League (WSL) și cu Championship, primele două eșaloane fotbalistice feminine din Marea Britanie. Banca va plăti aproximativ 45 de milioane de lire sterline în perioada 2025-2028. Cele două ligi s-au desprins de Football Association (FA) și au fondat Women’s Professional Leagues Limited (WPLL).

10. Netflix va transmite meciuri din National Football League (NFL) în ziua de Crăciun, în următorii trei ani. Primele jocuri preluate live vor fi Kansas City Chiefs vs Pittsburg Steelers și Baltimore Ravens vs Houston Texas.

#SUNTEMSPORT #sportsbusinessacademy #sportsbusiness #businesssportiv #sportsmarketing #sportsmanagement

Articolul precedentSports Business Drops #76
Articolul următorSports Business Drops #78
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).