Newsletter saptamanal despre Sports Business/ Business Sportiv – Editia 58.

1. SuperLiga Romania a atins noul record de audienta pe National Arena( 54.673 de spectatori la meciul FCSB vs CFR Cluj ) la decernarea trofeului de campioana pentru sezonul 2023/2024.

    2. Sky Sports+ va transmite live simultan până la 100 de evenimente sportive înaintea lunii august, când va lua startul noul sezon al European Football League. Pe această platformă vor putea fi văzute peste 1000 de meciuri din cele trei divizii ale campionatului european de fotbal american.

    3. Actorul Will Smith și-a lansat propria echipă în circuitul de bărci propulsate de motoare electrice. În Westbrook Racing au mai investit Maria Del Vecchio, Alshair Fiyaz și Tommaso Chiabra.

    4. Veniturile Formulei 1 au crescut cu 45% în primul sfert al lui 2024 față de perioada similară a anului precedent. Prin adăugarea unei curse adiționale în cele trei luni, s-au încasat în total 553 de milioane de dolari.

    5. CBS va transmite live 22 de meciuri în plus din National Women’s Soccer League față de înțelegerea inițială. Drepturile tv pentru campionatul feminin de fotbal din SUA au fost achiziționate de CBS, Amazon, ESPN și Scripps, valoarea totală a contractului fiind de 240 de milioane de dolari.

    6. Marele Premiu din Miami a stabilit un record de audiență pe teritoriul SUA pentru Formula 1. Cursa a fost urmărită de 3,1 milioane de telespectatori pe ABC. Precedentul record, înregistrat în 2022, era de 2,6 milioane.

    7. Serie A și Federația Italiană de Fotbal au criticat intenția guvernului italian de a înființa o autoritate care să supervizeze activitatea financiară a cluburilor de fotbal și a echipelor de baschet din prima divizie.

    8. Gin & Juice, brandul de băuturi spirtoase deținut de rapperii Dr Dre și Snoop Dogg, va sponsoriza Arizona Bowl, cel mai important eveniment din fotbalul american la nivel de colegiu din acest stat.

    9. Cererea de bilete la meciurile din Women’s National Basketball Association a crescut cu 93% comparativ cu anul trecut, după draft-ul în care Catlin Clark a făcut trecerea spre baschetul profesionist.

    10. WTA și Microsoft au prelungit cu trei ani colaborarea, urmând ca participantele la „Billie Jean King Cup” să beneficieze de statistici în timp real în timpul meciurilor, care să le ajute să își ajusteze performanțele.

    #SUNTEMSPORT #sportsbusiness #sportsbusinessacadey #sportsbiz #businesssportiv #sportsmarketing #sportsmanagement #marketingsportiv #managementsportiv
    Articolul precedent13 cu liniste. despre gastrectomie totala.
    Articolul următorSports Business Drops #59
    Cristian Gheorghe
    A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).