Newsletter saptamanal despre Sports Business/ Business Sportiv – Editia 54.

  1. Federația Română de Fotbal (FRF) și ING Bank România au anunțat un parteneriat pe următoarele trei sezoane ale competiției Cupa Împreună Suntem Fotbal, adresată elevilor U14, U16 și U18, care se transformă în Cupa ING.

2. NHL a aprobat achiziționarea francizei Arizona Coyotes de către Smith Entertainment Group (SEG), companie care deține echipa de baschet Utah Jazz, din NBA. Valoarea tranzacției este de 1,2 miliarde de dolari.

3. Jucătoarea de baschet Catlin Clark, debutantă în WNBA pentru Indiana Fever, va semna un contract comercial cu Nike. Valoarea sponsorizării nu a fost specificată, dar se vorbește despre o sumă cu opt cifre.

4. Draft-ul WNBA, în care echipele profesioniste aleg dintre baschetbalistele care au terminat colegiul, a înregistrat în acest an cea mai mare audiență din istorie, de 2,45 milioane de telespectatori pe ESPN.

5. Audiența totală în sezonul regulat al NHL a depășit recordul anterior, de 22,4 milioane de telespectatori, cu 18 meciuri înainte de finalul actualului sezon.

6. După modernizarea stadionului, Real Mallorca (LaLiga) estimează că va obține venituri din ticketing de aproximativ 11 milioane de euro, în sezonul 2023-2024. Câștigurile din vânzarea biletelor au fost de 6,8 milioane de euro în sezonul precedent.

7. Play-off-ul NHL, care debutează pe 20 aprilie, va marca începutul colaborării cu BodyArmor ca băutură oficială a competiției. MVP-ul Connor McDavid se numără printre ambasadorii brandului intrat în ianuarie și pe piața din Canada.

8. Luol Deng, fostul star din NBA născut în Sudanul de Sud, se implică într-un program al agenției de marketing și impresariat Octagon pentru a-i sprijini pe baschetbaliștii africani să facă tranziția spre profesionism.

9. Meciul din MLS dintre Sporting Kansas City și Inter Miami (2-3) a stabilit un record de audiență pentru statul Missouri. Venirea lui Lionel Messi a atras 72.610 de fani la stadion, starul argentinian marcând al doilea gol al lui Inter.

10. National Football League (NFL) și Federația Internațională de Fotbal American vor colabora pentru crearea unor competiții de „flag football”, disciplină sportivă cu 20 de milioane de practicanți, care va fi prezentă la Jocurile Olimpice din 2028, de la Los Angeles.


#SUNTEMSPORT #sportsbusiness #sportsbusinessacademy #businesssportiv #sportsmarketing #sportsmanagement #sportsbiz