1. Cluburile din Premier League au votat regula care limitează costurile cu jucătorii la 70% din veniturile totale pentru participantele în cupele europene și la 85% din venituri pentru celelalte grupări.

2. Consiliul orașului New York a aprobat contruirea unui stadion cu capacitatea de 25.000 de locuri în Queens, pe care urmează să joace New York City FC (MLS). Valoarea proiectului este de 780 de milioane de dolari.

3. Jucătorul de darts Luke Littler (17 ani) este cel mai urmărit sportiv pe Sky Sports în afara celor care provin din fotbal.

4. Consiliul Județean Cluj a aprobat proiectul de extindere și modernizare a Cluj Arena. La parter vor fi spații comerciale, restaurante și o zonă de agrement. Stadionul a generat venituri de 5.947.929,40 RON în 2023.

5. World Athletics a anunțat că va premia cu 50.000 de dolari fiecare atlet sau atletă care va câștiga medalia de aur la Jocurile Olimpice de la Paris.

EXCLUSIV EURO2024 VIP EXPERIENCE

Ai ocazia sa achizitionezi VIP Experience la EURO2024 din Germania, pachetul incepe de la 5500 de EURO si include cele 3 meciuri din grupa ale Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei.

VIP Experience iti ofera un acces privilegiat prin pozitionarea locurilor, dar si accesul gratuit in zona de bar/restaurant.

Click pe butonul wtsupp din pagina.

6. NBC Sports estimează că va obține venituri de peste 1,25 miliarde de dolari prin comercializarea spațiului de publicitate în timpul Jocurilor Olimpice de la Paris.

7. City Football Group, compania care deține 12 cluburi de pe 5 continente, printre care și Manchester City, a raportat pierderi de 112 milioane de lire sterline în sezonul 2022-2023. Grupul are 1.703 angajați și un ștat total de plată de 618,2 milioane de lire sterline.

8. Confruntarea dintre St. Louis Battlehawks și Arlington Renegades (scor 27-24) a stabilit un nou record de audiență pentru United Football League (UFL), eșalon inferior al fotbalului american. În tribunele arenei The Dome au fost prezenți 40.317 spectatori.

9. Superbet va sponsoriza meciul de retragere al Generației de Aur. Pe 25 mai 2024, fotbaliștii care au ajuns în „sferturile” Campionatului Mondial din 1994 vor juca împotriva unei selecționate a lumii, cu logo-ul companiei de betting pe tricou.

10. Premier League intenționează să înlocuiască depunctarea pentru încălcarea regulamentelor financiare cu o taxă de lux. Această practică este folosită deja în SUA, în Major League Baseball (MLB) și în National Basketball Association (NBA).

#SUNTEMSPORT #spotsbusiness #sportsbiz #sportsbusinessacademy #sportsmanagement #businesssportiv #sportsmarketing
Articolul precedentSports Business Drops #53
Articolul următorSports Business Drops #54
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).