1. Barclays este noul sponsor al echipei de baschet feminin New York Liberty, din Women’s National Basketball Association. Valoarea contractului nu a fost dezvăluită, dar oficialii lui Liberty au spus că este cea mai mare sponsorizare din istoria de 28 de ani a clubului.
  1. Liberty Media, compania care deține Formula 1 , a făcut o ofertă de 4 miliarde de dolari pentru preluarea circuitului MotoGP. Dacă se va realiza, tranzacția va include și campionatul mondial Superbike.
  2. Televiziunea Română lansează pe 30 martie canalul TVR Sport. Prima competiție majoră transmisă este reprezentată de Jocurile Olimpice de la Paris (26 iulie – 11 august 2024).
  3. Steven A. Cohen este cel mai bogat dintre proprietarii francizelor din Major League Baseball (MLB). Averea celui care o deține pe New York Mets este estimată la 16 miliarde de euro.
  4. Compania de publicitate GroupM a anunțat că va dubla investiția în sportul feminin, sector care va genera venituri totale de 1,28 miliarde de dolari în 2024, potrivit unei estimări făcute de Deloitte .
  5. National Football League (NFL) a anunțat extinderea programului Global Markets, la care au aderat alte patru francize: Cleveland Browns, Detroid Lions, Indianapolis Colts și New York Giants. De asemenea, proiectul va fi dezvoltat în cinci țări noi: Argentina, Columbia, Japonia, Nigeria și Coreea de Sud.
  6. Rishi Sunak, prim-ministrul Marii Britanii, a lansat o dezbatere publică pe tema tricoului pe care naționala Angliei îl va purta la Euro 2024. Demnitarul a criticat Nike pentru modificarea culorii crucii Sfîntului George și a cerut refacerea echipamentului în conformitate cu nuanțele de pe steag.
  7. Fondul de investiții american Bright Path Sports Partners a achiziționat 40% din acțiunile lui Ipswich Town FC , cu 105 milioane de lire sterline. Conducerea clubului din Championship va fi asigurată în continuare de Mark Ashton, în calitate de CEO.
  8. Youni, compania românească edtech care investește în formarea unui ecosistem regional de dezvoltare personală și mentorat pentru tinerii care doresc să studieze în străinătate, a devenit partener educațional al Federației Române de Tenis (FRT).
  9. McDonald’s France va fi sponsorul principal al Ligue 1, din sezonul 2024-2025. Înțelegerea se întinde pe trei ani, lanțul de restaurante urmând să plătească 90 de milioane de dolari (potrivit L’Équipe).
#SUNTEMSPORT #sportsbusiness #sportsbiz #sportsbusinessacademy #sportsmarketing #businesssportiv #sportsmanagement