1. Gerry Cardinale, proprietarul clubului AC Milan, intenționează să construiască un stadion nou pentru echipă, cu o capacitate de 70.000 de locuri. Arena ar urma să găzduiască și concerte.

2. Numărul abonaților Youtube TV a crescut de la 5 la 8 milioane, după ce platforma a cumpărat drepturile de difuzare a jocurilor de duminică din NFL, pentru două miliarde de dolari.

3. Fondul Public de Investiții din Arabia Saudită a semnat un parteneriat cu Tennis – ATP și va sponsoriza turneele de la Indian Wells, Miami, Madrid și Beijing, precum și ATP Finals și Next Gen ATP Finals.

4. F1 a raportat un profit de 3,22 miliarde de dolari în 2023, cu 25% mai mare decât în anul precedent. Creșterea se datorează în mare măsură introducerii Marelui Premiu din Las Vegas.

5. FIFA lansează „FIFA Series”, un turneu amical la care vor lua parte 20 de echipe naționale din toate cele șase confederații. Jocurile primei ediții vor fi găzduite de Algeria, Azerbaijan, Sri Lanka și Arabia Saudită, în perioada 18-26 martie.

6. Veniturile obținute din evenimentele live și din sponsorizări de către UFC au crescut în 2023 cu 13% față de anul precedent, până la 1,3 miliarde de dolari.

7. Jucătorul de golf Tiger Woods a semnat un contract de reprezentare cu brandul de echipament sportiv TaylorMade , după încheierea colaborării de 27 de ani cu Nike.

8. În luna martie, Nike va relansa modelul de încălțăminte sportivă LeBron 4 „Fruity Pebbles”, pe care sunt desenate cerealele favorite ale baschetbalistului LeBron James. Prețul unei perechi va fi de 250 de dolari.

9. Trofeul Campionatului European 2024 a fost expus la București, pe 28 februarie, la parterul Unirea Shopping Center. La eveniment au participat fotbaliști importanți ai cluburilor din România sponsorizate de Betano, unul dintre partenerii principali ai UEFA în organizarea turneului final din Germania.

10. Lionel Messi a depășit 500 de milioane de fani pe Instagram, fiind încă departe de Cristiano Ronaldo, care este urmărit de 622 de milioane de utilizatori ai rețelei de socializare.

#SUNTEMSPORT#sportsbusiness#sportsbiz#sportsmanagement#sportsmarketing#sportsbusinessacademy

Articolul precedentSports Business Drops
Articolul următorSports Business Drops
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).