Acasă Articole Sports Business Drops #44

Sports Business Drops #44

0
Sports Business Drops #44
Sports Business Drops
  1. Un spot publicitar de 30 de secunde în timpul Super Bowl LVIII, dintre Kansas City Chiefs și San Francisco 49ers, a costat 7.000.000 de dolari. Prețul nu s-a schimbat față de anul trecut, când Fox a câștigat 600.000.000 de dolari din reclame.
  1. Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii GameTech din lume și deținătoarea brandului Betano, a devenit partener oficial al CONMEBOL Copa America 2024 , Confederația Sud-Americană de Fotbal, până în 2028. În afară de Copa America 2024, parteneriatul cuprinde diverse alte competiții aflate sub umbrela CONMEBOL, inclusiv turneul preolimpic, Copa America Feminină, Copa America Futsal, Conmebol U20 și U20 Futsal.
  2. În Arabia Saudită se va desfășura în premieră o competiție feminină de fotbal, 2024 West Asian Football Federation (19-29 februarie). Oficialii saudiți speră ca turneul să contribuie la creșterea numărului de fete care urmăresc fotbalul și care să practice acest sport în viitor.
  3. Los Angeles FC este cel mai valoros brand din Major League Soccer, având o cotă de piață de 1,2 miliarde de dolari. Valoarea lui Inter Miami CF a crescut cu 72% după venirea lui Lionel Messi, depășind un miliard de dolari.
  4. Fergus Bell, fondatorul fondului de investiții „The Players Fund”, este de părere că sportivele au un potențial comercial mai ridicat decât sportivii, pentru unele branduri. Companiile ar trebui educate să valorifice acest potențial.
  5. StatusPro, o companie care dezvoltă softuri pentru Realitatea Virtuală, a obținut 20 de milioane de dolari într-o singură rundă de strângere de fonduri organizată de Google Ventures. Printre investitori sunt LeBron James și Naomi Osaka.
  6. National Football League (NFL) și Nickelodeon au lansat pe Roblox jocul SpongeBob Pantaloni Pătrați Super Bowl LVIII, în prefața finalei NFL. Kansas City Chiefs vs San Francisco 49ers s-a jucat pe 12 februarie, pe Allegiant Stadium din Las Vegas.
  7. Murray Barnett, fostul șef al departamentului pentru parteneriate comerciale din Formula 1, este de părere că trecerea lui Lewis Hamilton la Scuderia Ferrari va renaște interesul pentru acest sport, având ca și consecințe creșterea prețului biletelor și încasări mai mari din sponsorizări.
  8. Comitetul Olimpic și Sportiv Român și Banca Transilvania, împreună cu Visa, au lansat un card virtual animat cu design special, dedicat Jocurilor Olimpice Paris 2024. În prim-plan, pe noul card VISA se regăsesc sportivii și sporturile olimpice de la Paris.
  9. Todd Kline a demisionat din poziția de șef al departamentului comercial al lui Tottenham pentru a merge la Chelsea, unde va îndeplini un rol esențial în dezvoltarea proiectului de afaceri.

sportsmarketing #sportsmanagement #sportsbiz

Messenger icon