1.Viacom18 difuzează în 11 limbi confruntarea de cricket dintre India și Afganistan (1-0 după primul meci), pentru o mai bună vizibilitate. Compania media indiană a încheiat 13 contracte de sponsorizare pentru realizarea transmisiunii.

2.The Lawn Tennis Association (LTA), care organizează turneele internaționale de tenis de la Queen’s și Eastbourne, a respins propunerea ATP de a intra într-un parteneriat cu Fondul Public de Investiții din Arabia Saudită.

3 .A apărut Ghidul Comercial al Cupei Africii pe Națiuni: toți sponsorii tehnici, sponsorul competiției, contractele de televizare.

Link: https://shorturl.at/ahLVX

  1. 4. Meciul Arsenal vs Liverpool (0-2), din turul al treilea al Cupei Angliei, a stabilit un record de audiență pentru această fază a competiției. Confruntarea a fost urmărită de 7,6 milioane de telespectatori pe BBC. Precedentul record – 7,3 milioane – era deținut de Liverpool vs Everton 1-0 (2020).
  2. 5. Adidas va fi sponsorul tehnic al clubului Aston Villa în sezonul 2024-2025, după ce jucătorii s-au plâns că tricourile Castore rețin transpirația, ceea ce le-ar afecta performanțele. O altă echipă din Premier League care va înlocui echipamentul Castore cu Adidas este Newcastle United.

6.Tiger Woods a terminat contractul cu Nike după 27 de ani de colaborare, timp în care câștigul estimat al jucătorului de golf a fost de 500 de milioane de dolari.

7.În SUA, 24 din primele 25 de evenimente sportive cu cea mai mare audiență în 2023 au fost din National Football League. În Top 100 sunt și trei meciuri de fotbal american la nivel de colegiu.

8.Corinthians a semnat cel mai mare contract de sponsorizare din istoria fotbalului brazilian, urmând să primească 25,28 milioane de dolari în fiecare din următorii trei ani, de la compania de pariuri VaideBet. Recordul era deținut de Flamengo, cu 17,42 milioane încasate pe an de la Pixbet.

9.Sporting Kansas City a anunțat că nu va juca pe arena proprie meciul de acasă cu Inter Miami din MLS, ci pe stadionul lui Kansas City Chief, care are o capacitate mai mare cu 57.959 de locuri. Astfel, venirea lui Lionel Messi va aduce câștiguri importante din ticketing.

10.Campionatul Mondial de Darts a înregistrat o audiență record pe Sky Sports, finala câștigată de Luke Humphries în fața lui Luke Littler fiind urmărită de 4,8 milioane de spectatori.

#sportsmarketing #sportsmanagement

#SUNTEMSPORT #sportsbusiness #businesssportiv

Articolul precedentSports Business Drops #40
Articolul următorSports Business Drops #42
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).