1. 1. ESPN a achiziționat de la National Collegiate Athletic Association (NCAA) drepturile tv pentru peste 40 de competiții la nivel de colegiu. Valoarea totală a contractului este de 920 de milioane de dolari.

2. Însemnele brandului BingX vor apărea pe mânecile tricourilor echipei Chelsea Londra până la finalul sezonului 2023-2024. Această poziție fusese ocupată tot de o companie din domeniul crypto, WhaleFin, care plătea 20 de milioane de lire sterline pe an.

3. Indiana Pacers (NBA) este prima echipă sportivă din America de Nord pe tricoul căreia va apărea un cod QR, ca parte a unui parteneriat cu firma de tehnologie Spokenote.

4. Toate cursele de Formula E vor fi transmise live în Germania și în Austria în sistem Free To Air (FTA), în marja unui parteneriat cu Red Bull Media House. În Italia, Mediaset va oferi minim șase curse live.

5. Rapper-ul Snoop Dogg va fi corespondent special al NBC la Jocurile Olimpice de vară găzduite de Paris, în perioada 26 iulie – 11 august 2024. Comentariile acestuia din timpul JO 2020 au fost foarte apreciate în mediul online.

6. Cazinoul online Stake va fi sponsorul principal al echipei de Formula 1 Sauber Motorsports în sezoanele 2024 și 2025. Valoarea contractului este de 95 milioane de dolari pe an.

7. Beacon of Light, complexul sportiv în valoare de 19 milioane de lire sterline al lui AFC Sunderland, va fi pus la dispoziția studenților universității din oraș, care vor putea practica acolo sporturi diverse, de la futsal la badminton.

#SUNTEMSPORT #sportsbusiness #sportsbiz #sportsmarketing #sportsmanagement
Articolul precedentSports Business Drops #39
Articolul următorSports Business Drops #41
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).