si La multi ani pe 2024!
1. Competiția de volei feminin la nivel de colegiu NCAA a atras 76 de branduri care s-au promovat în timpul transmisiunilor realizate de ESPN, în anul 2023. Cifra a fost cu 69% mai mare comparativ cu sezonul trecut.
2. Liverpool vs Arsenal (1-1, 23 decembrie 2023) a fost cel mai vizionat meci din Premier League pe teritoriul Statelor Unite, cu o medie de 1,96 milioane de privitori pe NBC, Peacock și platformele digitale ale NBC.
3. Federația Argentiniană de Fotbal a semnat un parteneriat regional cu operatorul de pariuri Vbet. Bookmakerul înregistrat în Malta sponsorizează și echipe de club din Franța: Paris FC, AS Monaco și OGC Nice.
4. National Hockey League a prelungit parteneriatul cu providerul de igaming BetMGM. Jason Jazayeri, vicepreședintele NHL, a declarat că noua fază a colaborării se va concentra pe diversificarea modalităților prin care fanii pot interacționa cu lumea hocheiului.
5. Proiectul SuperLigii de fotbal beneficiază de o finanțare de 15 miliarde de dolari în primii trei ani, asigurată de investitori din Europa și din America de Nord. Fondul de premiere va fi de 4,6 miliarde de euro în fiecare sezon.
6. Cu un brand evaluat de Forbes la 2,8 miliarde de dolari, Toronto Maple Leafs este cea mai valoroasă franciză din National Hockey League (NHL). Pe locul secund în top se situează New York Rangers (2,65 miliarde), podiumul fiind completat de Montreal Canadiens (2,5 miliarde).
7. Jucătoarea de tenis Iga Swiatek conduce în topul celor mai bine plătite sportive din 2023, cu venituri de 23,9 milioane de dolari. Podiumul este completat de Eileen Gu (schi – 22,1 milioane) și de Coco Gauff (tenis – 21,7 milioane).
8. Pentru prima oară în istorie, NBC nu inserează niciun spot publicitar în sfertul al patrulea din două meciuri NFL transmise în exclusivitate pe platforma de streaming Peacock, pe 23 decembrie 2023 și pe 13 ianuarie 2024.
#SUNTEMSPORT#businesssportiv#sportsbusinessacademy#sportsbiz#SportsBusiness