Newsletter săptămânal despre Sports Business/ Business Sportiv – Editia 119.
- Chelsea a câștigat în total 129,5 milioane de dolari după ce și-a adjudecat Campionatul Mondial al Cluburilor (3-0 în finală cu Paris Saint-Germain). Formația franceză a obținut 107,7 milioane de dolari.
- Meciul Franța vs Anglia (2-1), de la Campionatul European feminin de fotbal 2025, a fost urmărit de peste 5.000.000 de telespectatori de ambele părți ale Canalului Mânecii, respectiv de 2.800.000 de fani în Franța și de 2.600.000 în Regatul Unit.
- Betano a extins parteneriatul cu FIFA, devenind Partener Oficial al FIFA Club World Cup 2025™ pentru Europa. Brandul din domeniul pariurilor sportive fusese desemnat săsptămâna trecută și Partener Oficial al turneului și pentru America de Sud.
- EuroLiga de baschet își schimbă logo-ul, într-un rebranding care marchează extinderea la 20 de participante, printre care și Dubai Basketball (Emiratele Arabe Unite). Totodată, s-a renunțat la parteneriatul cu Turkish Airlines, brand care a sponsorizat competiția în ultimii 15 ani.
- Nike este noul sponsor tehnic al celor de la UTA Arad. Echipamentul care va fi purtat în meciurile de pe teren propriu din sezonul 2025-2026 conține tricouri care au dungi verticale albe și roșii pe partea din față, sunt albe cu numere roșii în spate, iar șorturile și jambierele sunt integral roșii.
- Justin Ștefan, secretarul general al Ligii Profesioniste de Fotbal, a vorbit despre creșterea drepturilor TV pentru SuperLiga României, de la 30.500.000 la 33.000.000 de euro anual. Anunțul oficial ar urma să fie făcut în zilele următoare.
- Adrian Mutu și conducerea Fiorentinei au stabilit un acord de colaborare între academia de fotbal a fostului internațional român și academia de fotbal a clubului italian, care are ca centru de pregătire Viola Park, un complex sportiv evaluat la 200 de milioane euro.
- DAZN, platforma de streaming unde s-a văzut gratuit Campionatul Mondial al cluburilor 2025, va transmite meciurile din Serie A în Regatul Unit și în Statele Unite ale Americii. De asemenea, compania a achiziționat drepturile digitale globale pentru Serie A, Cupa și Supercupa Italiei.
- Cel mai ieftin bilet pentru Fluminense vs Chelsea (disputat pe 8 iulie) a ajuns să coste sub 15 dolari, de la 474 dolari, cât era prețul inițial. Semifinala Campionatului Mondial al cluburilor se va juca pe stadionul MetLife din New Jersey, care are o capacitate de 82.500 de locuri.
- Federația Română de Fotbal a încasat aproximativ 200.000 de euro din comercializarea biletelor pentru Supercupa României, costurile cu organizarea fiind de aproximativ 100.000 de euro. La meciul FCSB vs CFR Cluj (2-1), jucat pe stadionul „Steaua”, au asistat 20.133 de spectatori.
Powered by Sports Business Academy
Citeste si stirile de saptamana trecuta.
#SUNTEMSPORT #SportsBusiness #BusinessSportiv #SportsMarketing #MarketingSportiv

