Newsletter săptămânal despre Sports Business/ Business Sportiv – Editia 118.

  1. Valencia a obținut o finanțare de 322.000.000 de euro pentru stadionul Nou Mestalla, astfel că arena cu o capacitate de 70.000 de locuri ar urma să fie inaugurată în 2027. Construcția începută în anul 2000 a fost pusă pe pauză în urmă cu 16 ani, din lipsă de fonduri.
  2. Nou-promovata FC Argeș a semnat un parteneriat cu grupul Carmistin. „Vulturii” vor avea pe tricou logo-ul La Provincia, unul dintre brandurile holdingului care activează în sectorul agroalimentar.
  3. Bayern Munchen a semnat un parteneriat cu Betano. Alianța strategică stabilește brandul de pariuri sportive drept Partener Oficial al campioanei Germaniei începând cu stagiunea care debutează în august 2025, până la finalul sezonului 2027-2028.
  4. Înotătorul David Popovici va primi 41.250 de lei pentru cele două medalii de aur și pentru medalia de bronz cucerite la recentele Campionate Europene de Natație Under 23. Românul a stabilit și un nou record european în proba de 100 m liber, cu 46,71 secunde, al doilea timp din istorie.
  5. Winbet a devenit Partener Oficial de Betting al clubului AC Milan. Clienții agenției de pariuri sportive din Bulgaria si Romania vor beneficia de tricouri oficiale ale echipei milaneze, semnate de „legenda” Alessandro Costacurta.
  6. FCSB a încasat 8.700.000 de euro din comercializarea biletelor în sezonul 2024-2025, 6.000.000 din partidele europene și 2.700.000 din cele 20 de meciuri de acasă din SuperLiga României. Cea mai mare sumă, 1.800.000 de euro, a fost obținută la confruntarea cu Manchester United, de pe Arena Națională.
  7. Sega, companie multinațională japoneză de jocuri video, a devenit partener oficial al echipei de Formula 1 McLaren. În 2026, cele două branduri vor celebra atât 35 de ani de la crearea personajului de jocuri video Sonic the Hedgehog, cât și cel de-al 1000-lea Grand Prix în care vor concura monoposturile francizei.
  8. Potrivit Golazo.ro, Antena 1 a achiziționat drepturile tv pentru partidele disputate acasă de FCSB în primele două tururi preliminare ale Champions League. Primul joc va avea loc pe 9 iulie, contra andorrezilor de la Inter Club D’Escaldes. Suma plătită de postul de televiziune depășește 200.000 de euro.
  9. CFR Cluj va fi sponsorizată din noul sezon de Can Holding, o companie din Turcia cu activități în energie și petrol, electronice, educație, logistică, sănătate și turism. Printre altele, stadionul din Gruia va purta numele holdingului turcesc. Un alt brand intrat în parteneriat cu clubul clujean în această vară este Don.ro, cazino online căruia îi face reclamă chiar antrenorul Dan Petrescu.
  10. Real Madrid și Cisco au extins parteneriatul aflat în vigoare. Compania de tehnologie urmează să furnizeze conectivitate Wi-FI 7, infrastructură AI și alte servicii IT inovatoare atât pentru stadionul Bernabeu, cât și pentru complexul de antrenament Real Madrid City.

Powered by Sports Business Academy

Citeste si stirile de saptamana trecuta.

#SUNTEMSPORT #SportsBusiness #BusinessSportiv #SportsMarketing #MarketingSportiv

Articolul precedentSports Business Drops #117
Articolul următorSports Business Drops #119
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).