Incerc sa nu ratez nici-un targ de carte, iar in momentul in care merg, fac provizii pentru aproximativ 6-7 luni. Imi place mirosul hartiei, sunetul paginilor rasfoite si acel sentiment pe care inca il mai ai cu o carte in mana.

Nu mai citesc beletristica de foarte multi ani si sper ca la un moment dat sa ma intorc pe acest taram al imaginatiei. La ultimul targ am cumparat o carte cu un nume comercial si fortat “Secretele creierului uman”(ed. Litera) de Sandra Aamodt si Sam Wang. Achizitia sa a fost o intamplare printre 5-6 alte carti, din cand in cand trebuie sa mai faci experimente.

“Secretele creierului uman” este o carte usoara, cu peste 300 de pagini. Se poate citi lejer in 3 zile.

Ma asteptam la materiele de cercetare si ma gandeam ca autorii or sa foloseasca un limbaj de lemn, dar in acest caz, ea este scrisa foarte simplu, nu plictiseste si mai are o mare calitate, te tine in priza.

Este una dintre cele mai bune carti din ultimii ani, pentru ca vine cu o serie de noutati de care cu greu mai ai parte dupa ce ai consumat majoritatea titlurilor de pe piata. Mai ales ca unele devin repetitive ca informatie.

Autorii pun pe masa cele mai utile studii si cercetarii legate de creierul uman, ne poarta de la atacul cerebral, dependenta de alcool, memoria, sexul, emotiile si pana la slabit.

Avem de a face cu un cocktail puternic de informatie si cu argumente stintifice. Sunt explicate simplu si cu date.

Pe scurt, sunt explicate reactiile creierului uman la majoritatea problemelor zilnice cu care ne confruntam. Ataca frontal si simplu principalele probleme ale unui om, intr-o societate care devine din ce in ce mai complexa.

Cartea ataca inclusiv subiecte tabu, cum este marijuana si reactiile sale la nivelul neuronilor.

Pentru ca as vrea fie un teaser, am sa te las si pe tine cititorule sa te bucuri de ceea ce vei descoperi in paginile sale.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentSimona joaca rugby?
Articolul următorDan Diaconescu in direct
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).