Re.ro este o platformă care ajută administratorii de terenuri de sport să digitalizeze comunicarea cu clienții, iar pe clienți să aibă un control facil al programărilor. Vorbim de plăți online, facturări automatizate, calendar virtual disponibil 24/7.

Pandemia a accelerat digitalizarea în foarte multe industrii, iar în sport este imperativ necesară.

Re.ro este un administrator online de terenuri de sport.

Când scriu acest material mă gândesc, în primul rând, la proprietarii sau concesionarii de baze sportive.

Din nou, nu este o reclamă, este doar o evaluare a unei platforme care vine în ajutorul antreprenorilor din sport care dețin baze sportive și vor să le administreze eficient.

Pe de o parte sunt clienții care pot oricând să facă plata prin card și să își blocheze intervalele de timp preferate, dar și proprietarii sau administratorii de baze sportive care au un tool eficient de management al calendarului de închirieri.

Dezoltatorii sunt din Cluj, iar aceștia doresc să ajungă în toată țara, iar în plus să ofere un avantaj important tuturor celor care se vor înregistra cu bazele sportive în platformă, și anume, promovarea acestora la nivel local.

În această fază, platforma are un comision 0% până la finalul anului, dar echipa Re.ro dorește să susțină dezvoltarea strict din comisioanele de procesare (pachetele principale care conțin și promovarea au un comision de 3.6 sau 5.6%). Pentru un serviciu care conține și promovarea bazei tale, costurile sunt mici.

Nu mai pun că majoritatea bazelor sportive nu au resursele sau cunoștintele necesare de a crea campanii targetate pe zonele în care se află.

De la emiterea automată a facturilor, încasarea cu cardul, până la ideea că te poți organiza online, Re.ro mi se pare că aduce în 2020 și aceasta zonă din industrie.

Pentru clienți avem,  în primul rând, transparența și facilitarea accesului la baze sportive care să le ofere un acces facil la programări și plăți, ceea ce nu este puțin.

Re.ro este o platformă care are viitor, în condițiile în care vor reuși să strângă tot mai multe baze la nivel național.

Nu văd niciun impediment pentru care nu ți-ai lista terenul în platformă, doar dacă ne gândim la SEO și calendarul automatizat. Vorbim de avantaje importante: nu te costă nimic.

Plătești doar pentru programările efectuate în RE.ro. Fără abonament. Fără costuri ascunse.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentCarte: Branding în fotbal, Vlad Rosca
Articolul următorMasterclass Management Sportiv
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).