Suntem stransi legati de ceea ce simtim, astfel organismul uman transmite semnale creierului care la final imparte totul in bine sau rau, in placere si durere.

Totul este exact ca in programare, unde baza oricarui soft( de la Windows la jocul Solitaire) este 1 si 0.

Daca am fi setati sa simtim numai placere, la un moment dat, organismul se va obisnui si nu va mai simti nimic. Oare pestele s-a obisnuit cu apa, se simte ud sau uscat? Așadar, placerea este rezultatul durerii, iar durerea este rezultatul placerii.

Cu certitudine nimeni nu vrea sa sufere, dar se pare ca trebuie.

Ce fac oamenii care cauta noi nivele de placere? Se refugiaza in alcool, violenta, heroina sau sex extrem.

Cu timpul toti se autodistrug.

Toate simturile noastre, toate trairile sunt in antiteza. Nu am reusi niciodata sa simtim doar partea buna, pentru ca nu am mai simti deloc. Cum ar fi sa stai la cativa centimetri de un foc si sa nu simti caldura arzatoare. Cum ar fi daca de maine tot ceea ce avem in jurul nostru s-ar transforma in alb imaculat, iar formele ar disparea. Oare te-ai considera orb?

Nu, dar cu siguranta ti-ai pierde vederea!

Uneori pentru fericire trebuie sa suferim putin.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentAlearga pentru Viata! – Miscare Oriunde Oricand Oricum
Articolul următorIstoria telefonului mobil
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).