Ce film frumos in prima parte, ce plictisitor in a doua parte si cat de penibil este in a treia parte. O trilogie perfecta pentru cuvantul a vinde, dupa “Stăpânul Inelelor” producătorii au invatat sa pună in aplicare rețete comerciale.

In cazul “Twilight”, povestea este suspecta de un studiu de piata cu baza emotionala.

O iubire imposibila dintre un varcolac si un vampir.

Nu exista cuvantul a insela, exista doar dragoste. Femeia iubeste si i se permite orice, iar barbatii asteapta si accepta. Pentru barbati s-a inventat un razboi intre vampiri si varcolaci. Toata lumea lupta pentru dragostea dintre o femeie si un vampir, ce telenovela slaba.

Un sirop ieftin.

O reteta americana pentru domnisoarele consumatoare de mall si iubitii lor teribili de indragostiti, dupa aceasta serie te vei intreba cat ai IQ-ul.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentWindows si Bill Gates
Articolul următorMile Carpenisan
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).