Ce film frumos in prima parte, ce plictisitor in a doua parte si cat de penibil in a treia parte. O trilogie perfecta pentru a vinde, dupa “Stapanul Inelelor” producatorii au invatat sa puna in aplicare retete comerciale.

In cazul “Twilight” povestea este suspecta de un studiu de piata cu baza emotionala.

O iubire imposibila cu un varcolac si un vampir. Barbatii sentimentali care iubesc cu toata fiinta si trec peste orice pentru o fiinta umana.

Nu exista cuvantul a insela, exista doar dragoste. Femeia iubeste si i se permite orice, iar barbatii asteapta si accepta. Peste aceasta telenovela observam un razboi intre vampire, pentru ca ce alt motiv ar fi avut barbatii sa se uite ??? Foarte putina violenta, vampirii si varcolacii se bat cu vampirii tineri si toti la final pentru dragostea dintre o femeie indecenta si un vampir.

Un sirop acrisor dar care nu merita banii.

O retetaamericana pentru domnisoarele consumatoare de mall si iubitii lor teribili de indragostiti, dupa vizionarea acestui film te vei intreba cat ai IQ-ul.

Testeaza si scrie-mi ce crezi !

Articolul precedentPalmtop si telefonul mobil
Articolul următorMile Carpenisan
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Manager Executiv la Sportul Studentesc, iar din iunie 2012 este Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG), liderulul pe piata marketingului sportiv din Romania. Este initiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesionistilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong.