A fost 11 septembrie. A urmat Spania, Anglia, Franta, Belgia. De fiecare data lumea a plans. S-a numit al-Qaida, acum se numese Isis. Tot timpul a fost un purtator de cuvant al islamului care a ucis suflete pagane.

Ochii insa au uitat sa planga in Israel, in Irak, in Siria, in Nigeria si in ultimul timp, poate prea des, in Turcia.
Lumea se imparte in doua, cei pentru care merita sa plangem si sa suspinam, pe o parte, iar pe cealalta parte, cei care sunt doar numere.

Nu conteaza ca in Nigeria au fost executati peste 150 de crestini, este mult mai brutala moartea a 31 de belgieni. Nu este o problema moartea a mii de crestini in lumea araba, este mult mai grava moartea catorva sute de francezi la Paris.

Este trist ca lumea priveste diferit moartea. Mie mi se pare la fel, trebuie sa o privim la fel de radical oriunde pe acest pamant, iar uciderea unor suflete nevinovate trebuie sa aiba un raspuns identic oriunde.

Facebook ne aduce o lume incorecta, una care plange diferit.

In Romania stim deja ca daca un american omoara un cetatean roman, el va fi liber, invers nu se aplica niciodata.

Comunicarea ne arata si o alta fata nevazuta, cea cinica. Mortii nostri sunt mult mai importanti ca mortii vostri. Mor 1000 de crestini in Nigeria sau Egipt, nu este o problema. Mor 90 de francezi, aruncam zeci de bombe in Siria controlata de Isis.

Intr-o lume ideala si obiectiva, mortii ar fi numarati la fel, in lumea care traim 1 francez + 1 american = 300 de turci ucisi, poate nici atat.

Sunt crestin, iar ceea ce ma instiga este ca ar trebui sa reactionam la fel pentru fiecare crestin ucis, nu conteaza cetatenia lui. Conteaza?

Condoleante Europa, dar crucea este la fel oriunde pe pamant.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentCu cine mergi in 2016 la Oscar, DiCaprio?
Articolul următorExcursie la Roma
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).