Articolul este despre un documentar care din diferite motive nu a fost preluat de televiziuni. Va ramane in penumbra zonei online, cenzurat si interzis din diferite motive.

De foarte mult timp imi verific din mai multe surse informatiile si sunt atent la disiparea lor in media, de la difuzare, preluare, pana la distorsionare. In Romania sunt foarte multe derapaje.

Propaganda este un raspuns, un raspuns a unui stat izolat/pierdut pe o planeta in care democratia este raspunsul oricarei intrebari. Filmul respecta in mare parte regulile cinematografiei moderne, bazandu-se pe un scenariu si cateva idei de baza. Se simte aerul comunist si vechi al unei lumi trecute, uneori haioase.

Argumentele insa vin si lovesc dur in inima democratiei americane. O ruda de prim rang a lui George Bush a fost un sustinator al nazismului(2 presedinti americani, teribil de liberi, care au lansat razboaie impotriva dictatorilor sangerosi).

Demonstreaza cu cifre o poveste simpla, faptul ca in America s-au cheltuit enorm de multi bani pentru un terorism fictiv(miliarde de dolari), in conditiile in care inca sunt milioane de americani care mor de boli care ar putea fi eradicate investind in cercetare. America a mers sa elibereze diverse tari din saracie si tiranie, dar ghetourile inca exista in America. Bunicele argumentele.

Sunt idei simple care nu pot fi contracarate de masinaria americana decat cu DELETE. Am ramas uimit sa vad cum aceeasi masina( de PR) este folosita bine de concurenta comunista. Este adevarat, putin mai rudimentar.

Documentarul nu va schimba nimic, dar uneori este bine sa privesti si din unghiul cerlorlalti.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentDespre Romania
Articolul următorMust See: Food Inc. sau cum am descoperit ce mananc
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).