Am revenit cu un nou documentar document, FOOD INC. Mai bine de 2 ani au trecut de cand am vizionat acest documentar. A rulat decat in cinematografele din SUA si mi-a fost recomandat de un cetatean american.

Mi-am dat seama ca tot ceea ce am in frigider si in farfurie, nu are nici-o legatura cu ceea ce am invatat in copilarie. Carnea de vita, pasarile, laptele, porumbul, toate sunt diferite fata de imaginea creata in familie sau la scoala.

Nu o sa vorbesc despre modificarile genetice, sunt un subiect tare interesant, dar din nefericire sunt un razboi pierdut. Nu o sa vorbesc despre o multinationala care controleaza toata piata porumbului din SUA si care pune conditii din era sclavagista, sau ca o alta multinationala din zona carnii de pasare. Absolut totul isi gaseste un raspuns in FOOD INC.

Dupa ce am vizionat acest film documentar, iremediabil, mancarea a avut alt gust. Am inteles de ce nu are niciun gust si de ce trebuie sa protejam plantele noaste patate si precajite.

Toate legumele si fructele noastre sunt urate, sfrijite, dar cu GUST.

FOOD INC. serveste povestea legumelor si fructelor perfecte, mari, dar fara gust.

Nu mi-am schimbat meniul, deoarece concluzia este rece. Scapa cine poate sau cine se adapteaza. Devenim o lume sintetica, plina de hormoni de crestere.

Acest film nu putea fi difuzat/creat fara existenta societatii civile. In Romania s-a pervertit si ideea de militant ONG, pana si aici suferim.

Democratia vine la pachet si cu puterea multinationalelor. Ele decid, cine conduce si cat.

Urmeaza un documentar despre cum ne ferim de cancer, pentru ca se poate.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentMust See: Propaganda, documentar coreean pentru americani
Articolul următorMust See: Povestea banilor – The Money Monsters si The Secret of Oz
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).