Sunt putini oamenii care se detaseaza de viata cotidiana pentru a se darui unui obiectiv iesit din tipare. Intri intr-o rutina care macina zilnic, un tren pe o singura linie cu 2 statii.

Vlad este un prieten, un exemplu ca merita sa iesim din zona de confort pentru a face gesturi si lucruri extraordinare.

O poveste unica, pentru mine imposibila, dar pentru Vlad Grigore, Nicoleta si Razvan a fost doar un drum spre Mongolia.

Te rog sa mergi alaturi de Vlad Grigore in Mongolia, pe tine nu te costa nimic. Play

Cristian Gheorghe

Articolul precedentTop Documentare: Alimentatie sanatoasa
Articolul următorAr trebui schimbat imnul?
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).