Privesc de aproape 2 ani explozia televizoarelor lcd in Romania la scara larga. Fiecare roman are cate un lcd acasa la ora aceasta, marca cunoscuta sau nu. Cum televiziunile nu au facut pasul spre transmisia 16:9 au ramas pe 5:4, observam cum toate obiectele sunt turtite si late.

Rareori ni se intampla sa vedem un film sau un meci de fotbal in format prevazut pentru lcd, transmisiile sunt inca sporadice si nu la scara larga.

Iata ca pe termen lung, daca aceasta conversie nu va avea loc rapid, vom vedea o schimbare a opiniei fata de persoanele plinute. In mentalul colectiv la ora aceasta toate persoanele sunt late in bazin si plinute, deoarece televizorul le face asa.

Inerent ne obisnuim cu acest tipar, ni se pare normal si il adoptam ca model. Femeile “piele si os” nu mai exista, sunt toate plinute.

Timpul trece si s-ar putea sa vedem schimbarea dogmei: femeile frumoase sunt slabe.

Raspunsul este NU pe televizorul lcd: Creierul meu spune ca femeile frumoase au bazinul lat si sunt plinute :)))).

Asa cum in revistele dedicate femeilor, pilozitatea barbatilor a disparut la mijlocul anilor 80 si de atunci asa a ramas, la fel si femeile plinute revin in forta prin intermediul unui simplu lcd.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentViata si moartea
Articolul următorSony sau cum am devenit indolenti!
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).