La inceput mi s-a parut un film prost pentru copii, ulterior mi-am dat seama ca imbatranesc si nu mai sunt deschis. Copiii il iubesc, iar un adult a devenit milionar prin creatia lui Sportacus(chiar personajul pe care il interpreteaza).
Marketing aplicat pe copii la scara larga: un asiatic, un negru, un alb, un tocilar, un egoist, un copil energic si lista poate continua.
In mod normal apare un personaj feminin pozitiv, un personaj negativ si un erou. Am strambat din nas, am luat un dvd si cu multa rabdare am privit revolutia Lazy Town.
Sportacus este un gymnast de elita, imbracat in albastru deschis si salveaza orice situatie, este senzational. Fiecare episod este o povata sau pilda pentru copii.
Am ramas uimit sa vad ca merele din zahar si cu caramel sunt otrava, iar merele naturale sunt bomboane sport. Jucandu-se cu simboluri, Sportacus a reusit sa schimbe o intreaga generatie, punand copiii in ipostaza de a alege miscarea si un stil de viata sanatos.
Decorul este fabulos si plin de culori vesele. Chipurile personajelor sunt zambitoare. Generatiile se schimba, mesajul este capsulat diferit, dar reactia este pozitiva.
Sportacus nu imi place, dar este sanatos. Pentru copilul din tine, iti recomand o doza de Sportacus.