La inceput mi s-a parut un film prost pentru copii, ulterior mi-am dat seama ca imbatranesc si nu mai sunt deschis. Copii il iubesc, iar un adult a devenit milionar prin creatia lui Sportacus(chiar personajul care il interpreteaza).

Marketing aplicat pe copii la scara larga : un asiatic, un negru, un alb, un tocilar, un egoist, un copil energic si lista poate continua.

In mod normal apare un personaj feminin pozitiv, un personaj negativ si un erou. Am strambat din nas, am luat un dvd si cu multa rabdare am privit revolutiaLazy Town.

Sportacus un tip gay, gymnast de elita si imbracat in albastru deschis salveaza orice situatie, este senzational. Fiecare episod este o povata sau pilda pentru copii.

Am ramas uimit sa vad ca merele din zahar si cu caramel sunt otrava, iar merele naturale sunt bomboane sport. Jucandu-se cu simboluri, Sportacus a reusit sa schimbe o intreaga generatie fast food, punand copii in ipostaza de a alege miscarea si un stil de viata sanatos.

Decorul este fabulos plin de culori vesele, iar chipurile personajelor sunt zambitoare. Generatiile se schimba, mesajul este capsulat diferit, dar reactia este pozitiva.

Sportacus nu imi place, dar este sanatos. Pentru copilul din tine, iti recomand o doza de Sportacus.

Vezi ca gasesti la Gazeta si abtipilduri !!!