La inceput mi s-a parut un film prost pentru copii, ulterior mi-am dat seama ca imbatranesc si nu mai sunt deschis. Copiii il iubesc, iar un adult a devenit milionar prin creatia lui Sportacus(chiar personajul pe care il interpreteaza).

Marketing aplicat pe copii la scara larga: un asiatic, un negru, un alb, un tocilar, un egoist, un copil energic si lista poate continua.

In mod normal apare un personaj feminin pozitiv, un personaj negativ si un erou. Am strambat din nas, am luat un dvd si cu multa rabdare am privit revolutia Lazy Town.

Sportacus este un gymnast de elita, imbracat in albastru deschis si salveaza orice situatie, este senzational. Fiecare episod este o povata sau pilda pentru copii.

Am ramas uimit sa vad ca merele din zahar si cu caramel sunt otrava, iar merele naturale sunt bomboane sport. Jucandu-se cu simboluri, Sportacus a reusit sa schimbe o intreaga generatie, punand copiii in ipostaza de a alege miscarea si un stil de viata sanatos.

Decorul este fabulos si plin de culori vesele. Chipurile personajelor sunt zambitoare. Generatiile se schimba, mesajul este capsulat diferit, dar reactia este pozitiva.

Sportacus nu imi place, dar este sanatos. Pentru copilul din tine, iti recomand o doza de Sportacus.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentAdrian Paunescu si punct
Articolul următorSlabiciunea unei natiuni
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).