Spun de la inceput ca nu sunt fan al muzicii lui si al personalitatii lui Michael Jackson.

Recunosc este un megastar, un om care a invadat o parte din marketing cu creatiile lui, primul artist care a avut un contract de imagine cu o companie de racoritoare sau primul videoclip cu bugete de peste 1 milion de dolari, pentru el s-au inventat efectele speciale si sunt multe alte lucruri de enumerat.

Tot timpul pentru mine a fost un artist exemplar, o reteta simpla. Si-a sacrificat copilaria, a crescut in lumina reflectoarelor, a scenei, s-a lipit de ea si a devenit o parte din ea. Este o formula de succes.

Au reusit sa faca din moartea lui un eveniment de marketing, mai aveau putin si ii vindeau inclusiv lacrimile, asa am descoperit de pilda ca este detinatorul drepturilor de autor pentru „Beatles”, primul boy band mondial.

Intru in sala sa vad „This is it” fara mari sperante. Dupa 2 ore ies in aerul rece de afara si inca ma mai gandesc la filmul documentar. Am fredonat si am dat din picior non stop, am vazut o noua directie in showbiz, proiecte 3D, videoclipuri in concert, efecte digitale, o scena fabuloasa si zeci de repetitii.

Printre toate, Michael si piesele lui incercau sa razbata, din cand in cand spunea stop urmat de un simplu „vreau mai mult”. Stia ce vrea media, stia ce vrea publicul. La 10 cuvinte : „sa fiti binecuvantati” si la alte 5 este vorba de dragoste. Transmite tuturor dragoste, detaliu, iar la final perfectiune.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentPlanuri de Concediu: Paris vs Bucuresti
Articolul următorDragulescu, suflet de campion
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).