Totul incepe modest, un costum ponosit, un apartament si cateva camere de filmat. Subiectele sunt modeste, usoare, dar au sare si piper. Toata lumea este impotriva acestui gen de televiziune si subiecte, uneori josnice.

Vin sanctiuni, vin interdictii. Se scoate din difuzare, iar la final se martirizeaza. A inceput ca un banc prost, dar s-a dus singur intr-o zona de public. A ramas acolo, a devenit unic si respectat.

A luptat, iar timpul l-a asezat pentru totdeauna in mintea publicului. Reteta a evoluat, la fel cum un leu isi simte prada de la kilometri departare.

Era rusinos sa te uiti la Dan Diaconescu, astazi nu mai este.

Un tip carunt, cu dantura ravasita, slabut si firav, a dat lovitura. Pe 15 septembrie a devenit un post de televiziune modern.

Ce trebuie sa inveti tu din toate astea?

Ceea ce azi este rusinos, maine s-ar putea sa fie admirat. Iar daca iti doresti ceva cu adevarat, nu trebuie decat sa fii acolo, zi de zi, zi dupa zi, iar la final inca o zi.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentSecretele creierului uman
Articolul următorBOR și credința
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).