Totul incepe modest, un costum ponosit, un apartament si cateva camere de filmat. Subiectele sunt modeste, usoare, dar au sare si piper. Toata lumea este impotriva acestui gen de televiziune si subiecte, uneori josnice.

Vin sanctiuni, vin interdictii. Se scoate din difuzare, iar la final se martirizeaza. A inceput ca un banc prost, dar s-a dus singur intr-o zona de public. A ramas acolo, a devenit unic si respectat.

A luptat, iar timpul l-a asezat pentru totdeauna in mintea publicului. Reteta a evoluat, la fel cum un leu isi simte prada de la kilometri departare.

Era rusinos sa te uiti la Dan Diaconescu, astazi nu mai este.

Un tip carunt, cu dantura ravasita, slabut si firav, a dat lovitura. Pe 15 septembrie a devenit un post de televiziune modern.

Ce trebuie sa inveti tu din toate astea?

Ceea ce azi este rusinos, maine s-ar putea sa fie admirat. Iar daca iti doresti ceva cu adevarat, nu trebuie decat sa fii acolo, zi de zi, zi dupa zi, iar la final inca o zi.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentSecretele creierului uman
Articolul următorBOR și credința
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Manager Executiv la Sportul Studentesc, iar din iunie 2012 este Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG), liderulul pe piata marketingului sportiv din Romania. Este initiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesionistilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong.