De curand am primit o intrebare legata de felul cum reusim sa gestionam lucrurile care nu ne plac. Mai precis, cum sa faci ceea ce nu iti place.

Din cand in cand, iar pentru unii zilnic, exista momente in care sunt obligati sa accepte sa faca diverse lucruri fara a avea optiunea de a refuza.

Vanzatorul caruia nu ii place produsul pe care il vinde, trebuie sa stea cat mai mult in preajma sa. Sa se joace cu el si sa faca orice ca sa se obisnuiasca cu el.

Mintea umana traseaza bariere de refuz, dar ele sunt indepartate treptat daca intervine relaxarea sau este setata starea de joaca. Oamenii inmagazineaza cea mai importanta cantitate de informatii pana la 10 ani si o fac prin joaca. Mintea umana devine permisiva, elibereaza negatiile si barierele.

Timpul are calitatea de a construi, de a schimba. Un vanzator care va petrece mult timp cu un produs, va ajunge inerent in a-l cunoaste atat de bine, incat va deveni o parte din el.

Tot ceea ce azi pare urat sau hidos, maine o sa para dragut, poimaine frumos.

Obisnuinta creeaza senzatia de echilibru si de bine.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentSufletul unei lumanari
Articolul următorZiua in care femeile au invins definitiv barbatii
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).