O vorba veche spune ca daca vrei sa mananci un elefant, trebuie sa o faci felie cu felie. Povestea este simpla, este mai usor sa faci lucruri mici, decat lucruri mari.

In contextul nostru ne putem lega de un obiectiv palpabil, cati dintre noi au bani sa isi cumpere o casa?

Majoritatea o cumpara in rate. Nu avem toti banii dar o vom plati felie cu felie. Asa se depasesc majoritatea obstacolelor si blocajelor, parcurgand putin cate putin.

Sa vorbim putin de conceptul de 7%.

Calculat pe parcursul a 10 ani, suma depusa se dubleaza la o dobanda de 7%.

Matematic este perfect, real mai exista si o devalorizare. Sa ne reintoarcem la elefantul nostru.

Daca adaugam in fiecare an la bagajul nostru de cunostinte si sentimente frumoase 7%. Valoarea lor in 10 ani cel mai probabil se va dubla. Nu trebuie sa ne grabim si sa facem totul o data. Trebuie sa punem la zestrea noastra o bucatica mica de 7% in fiecare an.

Esti cea mai mare banca din Romania, asa ca ai grija sa nu afle fiscul si BNR.

Ca sa dublezi tot, trebuie doar sa fii mai bun cu 0.01% in fiecare zi.

Gheorghe Cristian

Articolul precedentMarsul spre o mare batalie
Articolul următorFara focus
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).