In ultimele saptamani foarte multi romani au fost pro sau contra dreptului la vot a concetatenilor plecati peste hotare.

Subiectul pare simplu, dar foarte multi oameni din jurul meu si-au exprimat revolta legat de dreptul lor la vot. Baza este faptul ca acestia nu cunosc realitatile romanesti din moment ce locuiesc in alta tara.

Eu cred ca perceptia lor legata de Romania s-ar putea sa fie mult mai echilibrata si echidistanta decat a celor din tara, de la distanta poti privi ceva mai detasat.

Cine este diaspora?

Diaspora este un tanar roman care si-a dorit ca viitorul sau sa nu depinda de apartenenta la un partid. El a plecat sa studieze in afara tarii pentru un viitor bazat pe echilibru, unde doar propriile forte sa fie granita ascensiuni sale.

Diaspora este romanul care in cautarea unui loc de munca a realizat ca tara sa nu ii ofera dreptul sa viseze la un trai mai bun, nivelul salarial fiind prea scazut ca sa isi construiasca o casa si sa ofere un viitor mai bun copiilor sai. El trimite bani in tara pentru educatia copiilor si pentru casa de vis, un numar foarte mare de romani fac parte din aceasta categorie.

Diaspora este un profesionist roman care este extrem de cautat in afara tarii( doctori, asistente, middle si top management, arhitecti, ingineri). Unii dintre ei si-au lasat familiile acasa si continua la fel ca in cazul celor de mai sus sa ii sprijine financiar.

Diaspora este un roman care a decis ca nu mai are rabdare ca Romania sa se maturizeze, sa construiasca autostrazi si sa vindece coruptia. Multi romani curajosi au plecat in lume cu cativa banuti in buzunar riscand tot.

Totul pe o singura carte, fara planuri prea multe. Au pariat ca o sa reziste oriunde si au rezistat.

TOTALUL INTRĂRILOR DE BANI ÎN ROMÂNIA ÎN CURSUL ANULUI TRECUT(2013) S-A PLASAT LA 4,23 MILIARDE EURO, INCLUZÂND TRANSFERURI DE LA LUCRĂTORI ŞI DE LA ALTE PERSOANE PLECATE ÎN STRĂINĂTATE, ÎN SCĂDERE DE LA 4,55 MILIARDE EURO ÎN 2012.

VALENTIN LAZEA, BNR

Romania a trecut criza in principal datorita lor.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentManagement sportiv: Top CCJ
Articolul următorCum a ajuns Borat celebru prin fotbal
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).