In cea mai rece iarna din istoria Statelor Unite ale Americii, eu eram acolo, am prins toate minimele posibile, chiar am mers si pe munte, revelionul l-am facut in Times Square Garden. Era decembrie, iar pe TV vedeam un promo despre cel mai mare meci planetar.
Am cascat ochii, am clipit, nu imi venea sa cred.
Cel mai mare meci de pe planeta era finala Super Bowl. Am zambit arogant, in afara de americani… nicio alta tara nu traieste la acest nivel fotbalul american.
Pentru europeni este o gluma, chiar daca au fost facuti pasi mari in promovarea acestuia.
Totusi, cel mai mare eveniment de pe planeta? Am zambit.
Timpul mi-a demonstrat ca asa se promoveaza un super eveniment, incepi in decembrie, chiar daca el este in februarie. Vorbesti despre el ca despre primul pas pe luna.
Simteam emotia, vibratia, imi atrasese atentia, stiam ca nimic nu bate traditionalul fotbal, dar nu vazusem niciodata o reclama atat de bine facuta pentru un eveniment sportiv.
As fi vrut sa spun ca mint, dar cele mai scumpe secunde pe TV de pe planeta sunt la Super Bowl, iar acum este editia aniversara numarul 50.
25% din banii incasati vor fi donati in scop caritabil, va deveni cel mai celebru moment de CSR din lume.
Este duminica noaptea, prima saptamana a lui februarie. Merita sa privesti macar o data in direct.
Cea mai scumpa secunda de publicitate pe TV este in sport.