Portugalia merge cu trofeul acasa, dar sunt inca multe date care raman sa fie analizate dupa EURO 2016.
Conform unui studiu KANTAR Sports, fanii care au fost interesati de Campionatul European au ca trasatura generala faptul ca 93% din ei privesc fotbalul la televizor, mai bine de 52% merg pe stadion, 76% citesc online stirile despre fotbal si 42% sunt activi pe telefoanele mobile.
28% citesc comentariile legate de meciul pe care il urmaresc sau vorbesc cu prietenii pe messenger, in timp ce meciul este inca in desfasurare. 25% din ei vorbesc cu prietenii despre ceea ce privesc pe telefon, 24% posteaza comenturi pe retelele de socializare, 20% cauta informatii aditionale legate de eveniment si 17% intra pe website-ul televiziunii care transmite meciul.
Pentru brandurile care vor engagement in retelele de socializare, fotbalul este cea mai buna solutie, mai ales cand are loc un eveniment major ca EURO 2016.
Bonus
In Anglia topul primelor 5 sporturi este format din fotbal, tenis, formula 1, rugby si atletism. Iar ca un fapt divers, handbalul si baschetul nu apar in Anglia in Top 10 sporturi favorite conform Kantar Sports.