Portugalia merge cu trofeul acasa, dar sunt inca multe date care raman sa fie analizate dupa EURO 2016.

Conform unui studiu KANTAR Sports, fanii care au fost interesati de Campionatul European au ca trasatura generala faptul ca 93% din ei privesc fotbalul la televizor, mai bine de 52% merg pe stadion, 76% citesc online stirile despre fotbal si 42% sunt activi pe telefoanele mobile.

28% citesc comentariile legate de meciul pe care il urmaresc sau vorbesc cu prietenii pe messenger, in timp ce meciul este inca in desfasurare. 25% din ei vorbesc cu prietenii despre ceea ce privesc pe telefon, 24% posteaza comenturi pe retelele de socializare, 20% cauta informatii aditionale legate de eveniment si 17% intra pe website-ul televiziunii care transmite meciul.

Pentru brandurile care vor engagement in retelele de socializare, fotbalul este cea mai buna solutie, mai ales cand are loc un eveniment major ca EURO 2016.

Bonus

In Anglia topul primelor 5 sporturi este format din fotbal, tenis, formula 1, rugby si atletism. Iar ca un fapt divers, handbalul si baschetul nu apar in Anglia in Top 10 sporturi favorite conform Kantar Sports.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentRomania vs Anglia – Audiente
Articolul următorCum arata fanii de muzica live la nivel global
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).