In saptamana care tocmai s-a scurs, am organizat o competitie dedicata copiilor de 8-9 ani, peste 280 de copii, majorete, spectacol.

La final am premiat toti semifinalistii cu cate o minge, o medalie si multe diplome.

La eveniment am avut doi invitati speciali, amandoi superfotbalisti: Belodedici – la nivel mondial, Vladoiu – la nivel national.

Un copil a inceput sa planga la final, partenerul evenimentului m-a intrebat de ce este nefericit. Am intervenit ca sa vad despre ce este vorba. Am sa reproduc discutia cu parintii sai:

“Eu: De ce plange? De ce este suparat?

Tatal: De fraier, l-a trimis maica-sa sa ia un autograf de la Belodedici si de la Vladoiu.

Eu: Pai si care este problema?

Tatal: Pai el zice ca i-a mazgalit mingea.”

Copilul era suparat ca un domn necunoscut pentru el i-a dat un autograf pe o minge noua, lui i se parea ca i-a stricat mingea. Relatarea este haioasa si reala. Generatiile nascute dupa 2000 nu mai au eroii cu care am crescut. In sport este o pauza mare.

Societatea noastra nu a fost cladita pe respectul valorilor si al promovarii lor, astfel se ajunge ca uneori „Messi de Romania” sa mazgaleasca mingii, nu sa dea autografe.

Multumesc, Belo!

Multumesc, Jean!

Cristi Gheorghe

Articolul precedentStand up – Mike Tyson( HBO)
Articolul următorDupa 3 ani – Gastrectomie
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).