Militez de 5 ani pentru un stil de viata echilibrat si sanatos prin campania sociala Alearga pentru Viata!.  4 din 10 romani au probleme vasculare. 3 din 10 romani sunt bolnavi de inima. 2 din 10 romani sunt bolnavi de diabet si unul are ciroza.

Cifrele sunt reci si dure, chiar daca te poti considera norocos pentru ca un singur roman poate avea toate cele patru probleme, nu inseamna ca si tu esti ferit de ele. Statistic situatia este chiar mai rea, datele respective au fost extrase din ultimul audit transmis publicitatii de catre Ministerul Sanatatii si elaborat acum mai bine de 4 ani.

“Alearga pentru Viata!” este mai mult decat o campanie sociala obisnuita, lucrand foarte mult cu tineri si cu media s-a demonstrat ca este nevoie de foarte multa perseverenta si timp pentru a realiza schimbari la nivelul comportamentului fiecarui om. Intr-o piata mare de campanii sociale si evenimente sportive am ales ca principala calitate sa fie perseverenta, iar apoi continuitatea.

De la o campanie de informare si atragere a atentiei publice, la crearea unui portal care sa comunice tot timpul anului prin articole legate de un stil de viata echilibrat si pana la un eveniment dedicat miscarii, fenomenul “Alearga pentru Viata!” a parcurs toate etapele definirii unui eveniment care sa depaseasca comunicarea pentru o zi sau doar pentru un singur an al unui mesaj.

Cel mai frumos moment in toti acesti ani ramane rugamintea unei “tinere” de 83 de ani care intr-o sambata de 13 noiembrie 2010 in Sala de Atletism din Lia Manoliu, inscrindu-se la proba de cross, a solicitat respetuos sa o inteleg ca nu mai poate alerga si doreste sa se inscrie in cursa de viteza(sprint). Dupa 10 minute era la startul categoriei de varsta, iar o sala plina a insufletit cu aplauze cursa sa de viteza cu o caldura neintalnita la un eveniment sportiv, devenind cea mai pretioasa amintire din istoria evenimentului.

Cu siguranta nu o sa devi mai sanatos mergand o data pe an la un eveniment de running, dar cu certitudine este un inceput. Iar daca ai urmari in fiecare zi sa faci macar o plimbare de 10 minute, ar fi inceputul unei vieti mult mai echilibrate si mai fericite. 10 minute inseamna sa urci cateva scari la tine in bloc, sa faci o plimbare atunci cand cumperi o paine sau pur si simplu sa faci putina curatenie in camera ta(macar de dragul sanatatii tale).

“Alearga penru Viata!” in final reprezinta energie, dragoste de viata si echilibru.

Rapeste din timpul tau 10 minute pentru a face miscare.

Daca totusi doresti sa alergi in mod organizat alaturi de alti iubitori de miscare te astept pe aleargapentruviata.ro pentru Miscare Oriunde Oricand Oricum.

Cristian Gheorghe

Articolul precedentDespre Steve Jobs si Henry Ford
Articolul următorPlacere si Durere
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).