“8 martie este in fiecare zi”, nu este un slogan sau un ideal. Este un proiect pe care l-am gandit acum mai bine de 5 ani. Proiectul consta in a darui flori cel putin o data pe luna in diferite locatii cu trafic intens din Bucuresti.

Am fost la Oriflame, am fost la Avon, m-am intalnit cu foarte multe femei in pozitii de director de marketing din foarte multe alte companii de pe piata. La fiecare discutie credeam ca este proiectul ideal, sa educam barbatii sa daruiasca flori mai des si fara o ocazie speciala.

Si intalnire dupa intalnire proiectul nu atragea pe nimeni. Eu ma straduiam sa il prezint cu si mai mult patos, de la Monica Tatoiu pana la mama. Nimeni nu reactiona.

Proiectul a ramas in mapa, dar realitatea este ca nu are nicio sansa pentru ca reprezentantele sexului frumos nu vor sa educe pe nimeni.

Fetelor, voi va doriti ca el sa reactioneze fara sa schitati un gest, fara sa sugerati si fara sa i se para lui ceva ciudat la voi.

Vreti ca el sa simta cand daruieste si sa daruiasca periodic.

Offf, complicat! La multi ani!

Cristian Gheorghe

Articolul precedentProteste anulate
Articolul următorMust See: Cel mai vizionat film vs. Cel mai iubit film
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).