50 Shades of Grey este o investitie de 40 de milioane de dolari cu incasari de peste 500 de milioane de dolari. Multe voci din jurul meu au spus ca este o carte foarte buna interzisa sufletelor bisericesti.

Este un film cu un succes imens la publicul feminin. Am zis sa fiu in trend cu cei pentru care muncesc si am mers la cinema.

Personal, am vazut multe tipare, un fel de Pretty Woman ecranizat pentru 2015. El este un fel de James Bond, imatur sexual, plin de bani, sigur pe el si care se bucura de un anumit sarm. Ea este putin fugita de acasa, ingenua, imatura si invata sa faca primii pasi cu el. Pe langa momentele penibile in care sexualitatea si erotismul trebuiau sa depaseasca limitele bunului simt. Eu am avut parte in realitate de momente comice cu biblioteca unui sex shop.

Un ravas, cateva sfori, niste piele, cateva palmute, dar in realitatea nimic calificabil ca interzis.

Se serveste foarte mult imaginea miliardarului tanar si neinteles. El piloteaza un elicopter, face cadouri scumpe, zboara cu un planor si transmite siguranta.

Am ras, am zambit si am prefigurat succesu. Parca il vedeam pe Richard Gere si pe Julia Roberts, dar in fata unei societati mult mai deschise si mai putin pudice.

Succesul fulminant a fost datorat femeilor care nu iubesc sexul, perversitatea, pornografia. Am glumit, incasarile si succesul filmului tocmai tradeaza aceasta directie. Femeile sunt pudice si nu se gandesc la sex, dar din greseala au ajuns la acest film.

In mod normal, a doua parte va avea parte de incasari mai mari. Formula este simpla, un tip sarmant/bogat/frumos intalneste o fata simpla/ ingenua/ virgina la inceput de „viata”. Simt ca lucrurile bune au fost deja inventate, trebuie doar sa le lustruim de praf si sa le dam cu un parfum de 2015.

Gheorghe Cristian

Articolul precedentPrima agentie de publicitate fara costuri, Advice Students
Articolul următor8 elemente
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).