„Habar nu aveti cat de rar sunteti, cred ca mai bine de 1 la 1.000.000” asa a inceput ziua mea de astazi. Ziua in care se fac 11 ani de la momentul in care am ramas fara stomac.

11 este despre intalnirea cu un medic gastroentereolog si analize succesive pe 3 saptamani. La final s-a lasat cu 3 luni de tratament cu Fier si Acid Folic, dar si 1 luna cu Calciu. Am fost tratat ca un experiment deschis, am intalnit un medic care parca se bucura ca un copil care a gasit o jucarie woow si vrea sa descopere tot ce poate. De foarte mult timp nu m-am mai simtit ca un caz special.

Am zis ca daca apuc 60 sunt tare, mi s-a raspuns ca si 50 poate fi mult daca nu am grija pentru cazuistica mea. Am zambit.

Am rinichii imbatraniti, trebuie sa consum mult mai multa apa. Trebuie sa fac inca o ecografie in cateva luni si o hemograma. Piece of cake!

Injectia de B12 este litera de lege, adica injectabila lunar. In ultimul an am vazut ca a aparut o versiune romaneasca pentru 1000 de unitati, ceea ce este bine. In rest aceleasi stari de rau, oboseala, dar nimic nou.

Partea trista este ca am mai pierdut cativa oameni fara stomac. Dumnezeu sa ii ierte.


In continuare sunt sunat de familiile celor care trec prin trauma unei operatii de gastrectomie totala, dar nu de subiecti. Acest aspect spune foarte multe legat de starea lor emotionala. Este un moment extrem de greu.

Stiu ca o sa citesti acest text, este exact pentru tine. Stiu ca este ireversibil ceea ce traiesti, dar depinde de tine sa lupti si sa intelegi ca o iei de la zero si trebuie sa incepi sa inveti din nou sa traiesti, dar fara stomac.


11 a fost bun cu mine, mi l-a adus pe Noah Nicolas.

Cristian

Articolul precedentFragmentarea audienței, o provocare majoră pentru marketingul sportiv
Articolul următor12 este cu de toate
Cristian Gheorghe
A fost timp de aproape 6 ani (2006-2012) Director Executiv la Sportul Studențesc, iar începând cu 2012 s-a mutat in zona comerciala pe poziția de Country Sales Manager la Sport Evolution Group (SEG Team), liderul pieței de marketing sportiv din Romania. In 2020 are loc preluarea de catre eAd, compania care detine drepturile de transmitere pentru SuperLiga Romania si liderul pietei de profil in zona de media, continuând sa gestioneze drepturile de marketing pentru zona de stadioane. In cei peste 12 ani de activitate a acoperit peste 1456 de evenimente la nivel national( SuperLiga, Cupa României si Echipa Naționala a României), dar si Champions League, Europa League si Conference League pe zona de fotbal. In activitatea sa a reușit sa asigure in mod exclusiv expunerea brandurilor romanești la nivel international: World Women's Handball Championship Japan 2019, EuroBasket 2017, EHF Champions League si UEFA Champions League Qualifications. Este recunoscut pentru promovarea sportului școlar prin competiții ca Olimpiada Liceelor McDonalds(2012 - 2020), Alege Jucăria!( + 3500 de participanti/editie), Player Escort World Cup Brazil 2014 si Player Escort World Cup Russia 2018. Este inițiatorul primei scoli de marketing sportiv in Academia de Studii Economice, prima academie dedicata profesioniștilor si iubitorilor sportului - Sports Business Academy(2015) si este co-autor al manualului de Marketing Sportiv. Pentru proiectele sale unice din sport a fost inclus in "Introducere in Marketing", de Philip Kotler si Gary Armstrong( 2014).